Senin, 17 November 2014

CEMBURU NYA WANITA SHOLEHAH

CEMBURU NYA WANITA SHOLEHAH

Saya tak CEMBURU melihat Wanita-wanita lain yang lebih Cantik berbanding diri Saya.

Tapi saya sangat CEMBURU melihat Wanita-wanita lain yang lebih Sholehah berbanding diri saya.

Saya Tak CEMBURU melihat Wanita-wanita lain dapat suami yang kaya dan BERGAYA..

Tapi saya sangat CEMBURU melihat Wanita-wanita lain yang dapat Suami yang Sholeh & Bertaqwa.

Saya tak CEMBURU melihat Wanita-wanita lain menjadi Pujaan & Pujian para Lelaki..

Tapi saya sangat CEMBURU melihat Wanita-wanita Sholehah yang menjadi Pilihan para Lelaki Sholeh lagi Beriman..

YA ALLAH Jadikan Lah Wanita Yang Membaca Status ini, me-Like & men-Share nya Wanita yang Sholeha , Serta Sholeh/Sholeha kan lah Seluruh keturunan nya, Aamiin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar